понеделник, 5 декември 2011 г.

ЛЮБОВЕН КАЛЕЙДОСКОП

На съпруга ми Ангел



Искам да съм слънце!
Да огрея
мислите ти мрачни,
и превърна ги в прозрачни!


 
Искаш да си облак!
В сянка бяла
нежно да ме скриеш
и в мъгла любовна ти да ме обвиеш!


 


Искам да си капка дъжд!
Да тичаш
бързо по лицето,
търсещ пътя към сърцето!




 
Искаш да си птица!
Да ме вдигнеш,
там далече в небесата,
и на Рая да отвориме вратата!




 




                                                                         Искаш да съм твоя!
                                                                                 Зная!


                                                                         Искам да си с мен!
                                                                              До края!




Автор:Мария Димитрова Френгова - гостуващ блогър

Няма коментари:

Публикуване на коментар