сряда, 19 октомври 2011 г.

Девет дена и половина.

Първи ден:
Видях Пена, погледите ни са срещнаха и сякаш камък ма удари в главата! Таквиз рунтави вежди, такваз захапка?! Талията и можеше да стигне за всите ми другари, краката и влачести като къделя, ръцете и силни като на Тольо Китана, бозките и като млекоцентрали, устните и дебели и обърнати нагоре, а над тях се стерлеше гъст мустак,  като на Павли Горския. С дупето си  затъмнение можеше да напраи! Кога ходеше, земята трепераше! Голяма мадама Ви, казвам!
Втори ден:
Тя ма забеляза в автобуса докато си проправях път между бозките и-  беше ма приклещила в кюштето! До следващата спирка висях във въздуха, щото от пренаселване нямаше къде да сложа крак. Ама и бозките на Пена си ги биват! Кондуктора  пък,  го беше приклещила с лявото бедро. Видях човека да забелва погледа,  явно не му стигаше въздух ама това мене ма устройваше щото минах гратис по маршрута. Помислих си- от тук нататък поне ще пътувам без билет!
Трети ден:
Първата ни среща се проведе в сладкарница „Неделя”. Малко говорихме нямаше време, Пена се хранеше, а пък бюджета ми за седмицата се изчерпа. Мислите ми се лутаха между желанието да и се обясня  и притеснението, че похарчих парите за наема на гарсониерата. Пак трябва да изляза в нелегалност. Почувствах нежното поставяне на ходилото и върху моя крак! Цели три минути бях на седмото небе, на четвъртата ми изтръпна прасеца и пак се върнах върху мрачните  си мисли- как да платя наема?!
Четвърти ден:
С Пена отидохме на кино. Гледахме филма „Девет седмици и половина” с Мики Рур. По едно време са разгорещих, реших да са пусна  и зех та и посегнах. Погалих крака и, а Пена мълчеше. Сега вече бях сигурен- тя имаше по-дълги и по-гъсти косми от моите. Сърцето ми щеше да изхвръкне! Разбрах- това е голямата любов!
Пети ден:
Поканих Пена вкъщи, и понеже не бях платил наема влязохме през прозореца. Това ни отне малко време, около един час. Когато най-накрая даврандисахме, Пена вече беше загубила желание да сме интимни. Катурна се във фотьола и остана безмълвна още два часа, за да събере сили за излизането. През останалите три излизахме. Изпаднах отново криза, идея нямах как да обясня на хазаина, че дограмата вече е отметната и прозореца не се затваря?! Поне успях да надникна под полата и! Няма да изтрия спомена до края на живота си! Ле-ле, обичам я тази жена!
Шести ден:
Срещнахме  се у тях. Пена реши да са направи на мадама и си бръсна два часа краката в банята. Канала са запуши, а аз още два часа са опитвах да го освободя- загубена кауза! Решихме и тази вечер да запазим целомъдрие- канала на банята се беше запушил и приливаше. Тази вечер обаче са цалунахме за първи път- разкош! Само мустака и ма посръгваше под носа, та ма гъделичкаше. Пена взе решение да обръсне и него.
Седми ден:
Пена, са обръсна цялата. Част от чара и се загуби, добре че поне запази чорлавите вежди. Вече не издържам ама водопроводчика цял ден не можа да продуха канала, а пък аз още влизам  в гарсониера през прозореца, който вече съвсем се отметна. Решихме да се отдадем на романтика и да се любуваме на звездите, ама кат на заплющя един дъжд... Поне разбрах, че бозките на Пена, могат да се ползват и за дъждобран. Бе въобще, многофункционална мадама. Вече бях сигурен- това е любовта на живота ми!
Осми ден:
Ще я скъсам- няма кой да ма спре вече!
Девети ден:
Скъса ма- няма ли кой да я спре вече?!
Половината на десетия:
Тръпката ми мина, а пък всичко в тялото ми е изтръпнало. Мразя секса! Не съм сигурен какво става с мъжествеността ми, не смея да са погледна в четала, пък и вече съм навит да мина на левия бряг. Онзи ден са погледнах в огледалото- мязах на мелез между кашалот и дърта маймуна. Вчера Пена го счупи, явно започнала е да ми съчувства! Днес пак ма почна. Минавам в нелегалност. Три месеца ще удържа като клошар, пък дано ме забрави!

Автор:Николай Григоров /Shljko/

3 коментара:

  1. Хехехе голям майтап! Доста се посмях! Отде ти иде на акъла бре чиляк...
    Аз се чудя що някои емигранти жена не поглеждат дълго време, а то ето какво било:))
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. Ами да ти кажа, отвътре ми идва, гледам някак да преборя стреса :)! Благодаря за оценката! Поздрав !

    ОтговорИзтриване