неделя, 9 октомври 2011 г.

Държавата – това сме ние

Мързелив е българина, не е аполитичен. Постоянно си търси оправдание, за това, че не гласува. Обезверен бил, не вярвал на политиците. Наслушах се на утопични теории, за управление на държавата! Дето се вика -писна ми! Всеки, с който разговарям, изгражда нова обществена, икономическа формация и най – важното, вярва, че това може да му се случи. Жив онанизъм, ако питате мен!
Заради този онанизъм сме на този хал, я. Управлява ни от двадесет години турско малцинство. Защо?!? Защото според нашите „интелектуалци”- те били прости, подава ли се на политически внушения от лидерите на ДПС. Глупости, управляват ни, защото са задружни, самоопределят се като националност и религия, имат собствена партия и имат колективен дух.
Заради този онанизъм, от двадесет години ни управляват некадърни политици. Защо?!? Защото според нашите „интелектуалци” нямало подходящи политически партии, за които да гласуват. И те протестират! Така протестират, мълчешката, дето се вика -убиваме политиците с мълчание. Убиваме ги от смях. Стегнете се бе, хора!
Не ми казвайте как трябва да бъде, покажете ми как е. Не ме интересуват утопии, интересува ме реалността. Ние сме в нея и трябва да се съобразим с нея. Като не искате да гласувате, за тези партии направете ваши, излезте на улицата, протестирайте, отстоявайте правата си. Стига с тези мълчаливи протести, че станахме за смях пред света.
Държавата това съм Аз, и Ти, и Той. Аз съм коректива на правителството и на политическите партии, на кметовете и на общинските съветници. През определен период от време, Аз ги назначавам. Крайно време е да приемем, че сме нация, че държавата това сме Ние и ние градим собственото си бъдеще, не политиците. Ама това няма да стане, като протестираме мълчаливо в къщи или шумно в кръчмата, а като изберем кой да ни управлява! Може моментът да не е най-подходящият, но е избор-някакъв, а не отчаяние. Вземете пример от турското малцинство!
Гласувайте бе хора, стига с този онанизъм…. пардон -песимизъм ! 

Автор: Николай Григоров /Shljko/

Няма коментари:

Публикуване на коментар